Με τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης που ανακοινώθηκε αργά χθές το βράδυ, το χαρτοφυλάκιο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων γίνεται και πάλι ξεχωριστό Υπουργείο και αποχωρίζεται από το "υπερυπουργείο" Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Υπουργός τοποθετήθηκε ο κ. Βαγγέλης Αποστόλου που ήταν αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στο πρώην ΥΠΑΠΕΝ. Στη θέση του αναπληρωτή υπουργού τοποθετήθηκε ο κ. Μάρκος Μπόλαρης.
Παρόλο που θεωρούμε ότι οι συνεχείς αλλαγές και τα ράβε-ξήλωνε στη δομή των Υπουργείων δεν είναι ό,τι καλύτερο για την αποδοτικότητά τους, η ουσία δεν βρίσκεται εκεί. Η ουσία για τη γρήγορη και αποτελεσματική προώθηση των θεμάτων βρίσκεται στην ομαλή συνεργασία των συναρμόδιων Υπηρεσιών, είτε αυτές στεγάζονται στο ίδιο Υπουργείο είτε όχι. Τα θέματα που εκκρεμούν είναι "καυτά" και απαιτούν πολλές φορές τη συνεργασία περισσότερων φορέων και υπηρεσιών για να αντιμετωπιστούν σωστά και γρήγορα.
Θα αναφέρουμε δύο μόνο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Η σύνταξη των διαχειριστικών σχεδίων βόσκησης, για την ορθή κατανομή των δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης 2015, που ναι μεν είναι αρμοδιότητα του ΥΠΑΑΤ αλλά απαιτεί οπωσδήποτε τη συνδρομή του Υπουργείου Περιβάλλοντος για να προχωρήσει σωστά, αφού έχει να κάνει (και) με διαχείριση δασών και δασικών εκτάσεων.
Και η πολύπαθη πλέον και πολυαναμενόμενη ΚΥΑ για τις αγορές αγροτών, που εκκρεμεί από τον ...Φεβρουάριο του 2014, και στην οποία εμπλέκονται ΥΠΑΑΤ, Υπουργείο Ανάπτυξης και Υπουργείο Οικονομικών.
Υπουργός τοποθετήθηκε ο κ. Βαγγέλης Αποστόλου που ήταν αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης στο πρώην ΥΠΑΠΕΝ. Στη θέση του αναπληρωτή υπουργού τοποθετήθηκε ο κ. Μάρκος Μπόλαρης.
Παρόλο που θεωρούμε ότι οι συνεχείς αλλαγές και τα ράβε-ξήλωνε στη δομή των Υπουργείων δεν είναι ό,τι καλύτερο για την αποδοτικότητά τους, η ουσία δεν βρίσκεται εκεί. Η ουσία για τη γρήγορη και αποτελεσματική προώθηση των θεμάτων βρίσκεται στην ομαλή συνεργασία των συναρμόδιων Υπηρεσιών, είτε αυτές στεγάζονται στο ίδιο Υπουργείο είτε όχι. Τα θέματα που εκκρεμούν είναι "καυτά" και απαιτούν πολλές φορές τη συνεργασία περισσότερων φορέων και υπηρεσιών για να αντιμετωπιστούν σωστά και γρήγορα.
Θα αναφέρουμε δύο μόνο χαρακτηριστικά παραδείγματα:
Η σύνταξη των διαχειριστικών σχεδίων βόσκησης, για την ορθή κατανομή των δικαιωμάτων Ενιαίας Ενίσχυσης 2015, που ναι μεν είναι αρμοδιότητα του ΥΠΑΑΤ αλλά απαιτεί οπωσδήποτε τη συνδρομή του Υπουργείου Περιβάλλοντος για να προχωρήσει σωστά, αφού έχει να κάνει (και) με διαχείριση δασών και δασικών εκτάσεων.
Και η πολύπαθη πλέον και πολυαναμενόμενη ΚΥΑ για τις αγορές αγροτών, που εκκρεμεί από τον ...Φεβρουάριο του 2014, και στην οποία εμπλέκονται ΥΠΑΑΤ, Υπουργείο Ανάπτυξης και Υπουργείο Οικονομικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.